maandag 23 maart 2020

Hoe moet het nu verder?

Dag lieve allemaal!

Door de hele corona toestand zijn we niet in de klas, 
is het akelig stil op school en geraken we elkaar kwijt :-( 
Ik kreeg in navolging van mijn mailtje 
(Heeft iedereen deze gekregen? Ik hoorde dat sommige ouders 
deze vonden in hun spam...) 
al heel wat foto's en filmpjes doorgestuurd van jullie kapoenen. 
Superleuk om te zien! 
Hartverwarmend! 
Helaas heb ik nog niet van iedereen iets gehoord... 
Hopelijk gaat alles goed met jullie...? 
Maar... tijdens dit heen en weer gemail kreeg ik van enkele ouders 
de vraag hoe we 'met elkaar' in verbinding kunnen blijven. 
De blog schiet in deze tijden te kort... 
Ik ben heel erg vragende partij! 
Nu onze dagelijkse structuur weg is, onze activiteiten en 
zowat alles waar we houvast aan hadden, lijkt het me leuk om toch 
met elkaar in verbinding te kunnen staan op een virtuele manier. 
Ik dacht, bedacht en liet er mijn slaap voor maar... 
ik denk dat ik (samen met de juffen) een oplossing bedacht :-p

Ik maakte een gesloten facebookgroep aan: 
De Jannekesklas van juf Inge. 
Het heeft geen zin om hem op te zoeken 
want de groep staat helemaal privé. 
Binnenkort zal je van mij een mail ontvangen met een link naar de groep. 
Hopelijk mag ik jullie daar gauw verwelkomen! 

Ik zal op deze groep op regelmatige basis leuke dingen posten. 
Maar... Ik post niet alleen! 
Het zou leuk zijn als jullie ook posten in de groep. 
Foto's, filmpjes, vragen,... 
Vertel gerust wat jullie doorheen de dag allemaal zullen doen 
of gedaan hebben en zoveel meer.  
Weet, als ouder, dat je dit enkel deelt met de mensen in de groep 
(juf laat enkel ouders toe) en dus niet wereldwijd. 
Met andere woorden, een coconnetje voor ons klasje ;-)

Hopelijk mag ik jullie allen verwelkomen in onze groep!

Heb je vragen/opmerkingen over dit alles? 
Laat gerust iets weten op mijn e-mailadres.
Inge.debaets@scholengruuthuse.net

Tot gauw!
groetjes
Juf Inge





Geen opmerkingen:

Een reactie posten