maandag 24 augustus 2020

Welkom op onze klasblog!

 

Hallo iedereen, 

Welkom op de klasblog van de klas van Janneke.

Ik ben juf Ann-Sophie. 

Ik kijk al uit naar het schooljaar met uw kapoen!


Mijn 1 september stel ik nog even uit...
Eind vorig schooljaar ben ik trotse mama geworden van mijn tweede zoon Julien.

Ik kan en mag nog even genieten van mijn kleine spruit.
Graag kom ik terug naar het klasje op maandag 21 september. 

Welkom aan juf Inge! 


Juf Inge zal ons klasje opstarten. 
De kleuters kennen juf Inge al want ze was vorig schooljaar ook op onze school. 
Juf Inge en mezelf bereiden samen de start voor, 
zodat de overgang ook zo vlot mogelijk kan verlopen. 

We kijken er alvast naar uit! 

Maak er nog een mooie afsluit van, van deze zomervakantie
en graag tot binnenkort! 

groetjes juf Inge en juf Ann-Sophie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten